nooo olin eka tietysti koulussa ja sit ku mussan tunnin jälkee päästii ni ulkona oli hirvee rankkasade ja ukkosti :D:D mussan tunnilki vaa kuulu ukkosen jyrinää ulkoolt :D no sit me vaa käveltii siel satees likomärkinä sinillee :D:D sit syötii mä sini ja sara siellä sinillä ja sit sini vaihto vaatteet kaikkii kiinnostaaa :D:D oltii siel jonku aikaa ja ku ei enää satanu paljoo ni vietii leo uloss ja tuotii se takas sinillee
sit me mentii pikkukauppaa ostaa vähä mässsyy ja sit me mentii isselle isse teki mulle siel neljä pinssii jotka olin halunnu ja sit oltii koneel ja otettii kuvii :D sit lopult me saatii isselt majan avaimet ja mentii ossun rappukäytävää kattoo onks se ovi auki mut ei ollu sit me mentii hakee ossuu mut se oli kuulemma lidlis sen mutsinn kansssa ja sit me mentii takapihalle ja meijän onneks PYÖRÄVARASTON OVI OLI AUKI! :D:D: si me mentii majalle ja otettii kuvii ja noit puukkokuvii esim. saran oles on yks parhaista puukkokuvista :D:D oli ihanaaa

otetaa joku päivä uusiks veren kans niiku sovittii :D:D

kopsasin ton tekstin suoraa mun irc-galleria päiväkirjasta ku en jaksanu kirjottaa uuestaa kaikkee. :D